Welcome to Magic Cram Academy! Any type or kind of role players are welcomed! That includes beginners. c:
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Sakku and Rena dream

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Sakku and Rena dream   Thu Apr 04, 2013 8:33 pm

Yay Anji story time, yeeeeey

So, i had a dream last night of My character, Sakku, and Mimis character, Rena. They were BOTH out of character so..yeah. Naturally, i was playing sakku, and this is how the dream went:

-Night time, in my bed-

Sakku: *wakes up, strangely scared of the dark for some reason, can't stand the fact that there were no curtains on the window*
-alittle while later-
Sakku: *walks up to Rena, shakes her alittle* Hey, wake up. *wants some company, even if i have to deal with Rena*
Rena: mmmmpttthh...*hugs with ridiculous strength*
Sakku: OMG i can't breathe X_X
-after awhile of struggling, she fell asleep there. In the morning...-
Rena: *falcon kicks sakku*
Sakku: *hits wall, slides down, wakes up* WHAT THE F***
Rena: YOU PERVERT, THE HECK WERE YOU DOING
Sakku: YOUR THE ONE THAT WOULDN'T FREAKING LET ME GO!
-alot of argueing later-
Sakku: Ugh, i'm going to go for a walk.
Rena: Same.
-Goes down elevator-
Sakku: ...*realises were still walking the same way* ...You don't know where your going, do you,
Rena: Nope. I'll just tag with you.
Sakku: Okaaaay...
-we get outside-
Rena: Oh, their giving free lollipops, ima go get some.
Sakku: Fine.
-Awhile of looking at beautiful scenery-
Rena: Kay lets go back *drags sakku away*
Sakku: WTF WHY Q_Q
-Dorm room-
Rena: I want to try something else.
Sakku: What is i-
Rena: *falcon kicks to wall, wall opens into lots of doors as i crash to a wall at the back of these doors, they all close*
Sakku: ...You mother fu-

And yeah What is going on with my dreams. Plus, the school looked like an airport and the "scenery" looked a hell lot like the water park from that polly pocket movie Sigh
Back to top Go down
View user profile
lapin-chan
Admin
Admin
avatar

Posts : 440
Reputation : 4
Join date : 2013-03-22
Age : 17
Location : cave

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Thu Apr 04, 2013 8:37 pm

LOL. nice dream you got thar.
Back to top Go down
View user profile http://magic-cram-academy.forumotion.com
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Thu Apr 04, 2013 8:38 pm

Ikr, But seriously, WHAT.
Back to top Go down
View user profile
lapin-chan
Admin
Admin
avatar

Posts : 440
Reputation : 4
Join date : 2013-03-22
Age : 17
Location : cave

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Thu Apr 04, 2013 9:02 pm


I told you I would do it.
WIPP
(Btw the hair is like that because y'know bed har)
Back to top Go down
View user profile http://magic-cram-academy.forumotion.com
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 8:32 am

LOL OMG THATS SO ACCURATE Q_Q AND SHE ACTUALLY DID HAVE A HUGE CHEST, HALF REASON WHY I WAS SO PISSED OFF V_V
Back to top Go down
View user profile
lapin-chan
Admin
Admin
avatar

Posts : 440
Reputation : 4
Join date : 2013-03-22
Age : 17
Location : cave

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 4:55 pm

LOLOL. Yeah I would imagine. u3u
//first time drawing cleavage ftw.
Back to top Go down
View user profile http://magic-cram-academy.forumotion.com
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 5:26 pm

e_e krtnfdvknbkcnbgjk
No1s rping lately OTL
Back to top Go down
View user profile
lapin-chan
Admin
Admin
avatar

Posts : 440
Reputation : 4
Join date : 2013-03-22
Age : 17
Location : cave

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 6:08 pm

o: idk everything just became quiet. e-e
Back to top Go down
View user profile http://magic-cram-academy.forumotion.com
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 6:10 pm

e-e a-u-nyan and -ygy has joined
Back to top Go down
View user profile
lapin-chan
Admin
Admin
avatar

Posts : 440
Reputation : 4
Join date : 2013-03-22
Age : 17
Location : cave

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 6:17 pm

o^o wow. Thanks. LOL.
By the way, I got Michelle to make a band ewe.
Back to top Go down
View user profile http://magic-cram-academy.forumotion.com
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Fri Apr 05, 2013 7:05 pm

Wait que e_e
Back to top Go down
View user profile
Rena
Admin
Admin
avatar

Posts : 628
Reputation : 0
Join date : 2013-03-22
Age : 20
Location : Forest of Forgotten Childhood Memories

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Tue Apr 09, 2013 1:27 am

omg anji I love yo uso muuch idfnmgsdgf omg rin the drawing omgdfg I can't believe you dreamed about rena and sakku omg let me love you idsnflkjdsa
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mimimousey
Sakkaku Yume
Expert Role Player
Expert Role Player
avatar

Posts : 764
Reputation : 3
Join date : 2013-03-29
Age : 19

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Thu Apr 18, 2013 10:11 am

LOL
Back to top Go down
View user profile
Rena
Admin
Admin
avatar

Posts : 628
Reputation : 0
Join date : 2013-03-22
Age : 20
Location : Forest of Forgotten Childhood Memories

PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   Thu Apr 18, 2013 10:11 am

XDDDD
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mimimousey
Sponsored content




PostSubject: Re: Sakku and Rena dream   

Back to top Go down
 
Sakku and Rena dream
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vanished Dream Pack.... (Seeking members)
» 110824 SM Entertainment to Join Production of “Dream High: Season 2”
» Yume Yume no Mi (Dream Dream Fruit)
» Rena NightWatcher
» Gaia Dream Avatar

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Magic Cram Academy :: OFF TOPIC :: random stuff :DD-
Jump to: